nedelja, 20. april 2014

Velikonočna peka

Odkar smo družinica, se vsako leto za veliko noč "povabimo" na zajtrk. Letos pa sem za spremembo jaz želela biti gostiteljica. Včeraj pozno zvečer (prej otroci niso hoteli zaspati) sem se tako lotila velikonočne peke.

Mislim, da so minila leta, odkar sem nazadnje mesila testo. Po brskanju za idealnim receptom na kulinariki sem naletela na tegale za najboljši mlečni kruhek. Zaradi pomanjkanja časa in pozne ure me je najbolj pritegnil relativno kratek čas priprave. Kvašene zadeve ponavadi rabijo svoj čas. No, kakorkoli že, testo sem zamesila res hitro, vzhajalo je dobrih 20 minut, potem pa sem se lotila oblikovanja ptičkov in pletenice.

Glede na to, da je to moj prvi poskus česa takega (od kvašenih stvari sem do sedaj delala samo pico in kruh), sem z rezultatom izjemno zadovoljna. In to ne samo na pogled - tudi v želodčku so dobri. Skorjica je hrustljava, sredica pa ravno prav mehka. In še presladki niso, kar je bil moj prvi pogoj.

Vsak gost je tako dobil enega kvašenega ptička na pogrinjku.

Ker pa nekaj sladkega le mora biti, sem se lotila tudi mini minitortic (po mojem standardnem receptu), kremo pa sem naredila iz mascarponeja, smetane in nutele. Za dekoriranje sem uporabila poseben nastavek za brizganje z večimi luknjicami. Mini minitortice (modelčki so premera 3,5 cm) sem posula z mrvicami in na vsakega položila eno čokoladno jajce. Preprost, hiter in čudovit način, kako ustvarimo mini cupcake gnezdeca.
 Velika noč je bila zato sicer malo krajša :), ampak vredna vsakega trenutka. Ptički so hitro odleteli v želodčke (skupaj s tradicionalnim velikonočnim narezkom: šunko, pirhi, hrenom ...), minitortice pa so delale družbo potici in kavi po zajtrku.

Naj bo preostanek velikonočnih praznikov tudi za vas lepo doživet. Za našega Julijana je ta velika noč prva (odkar je na svetu), ki jo bo doživel doma in ne v bolnišnici. (Tej tradiciji bolnišničnih velikih noči se zlahka odpovem.)





6 komentarjev:

DB pravi ...

Te tvoje stvaritve pa izgledajo odlično, poleg tega pa se potrudiš še pri fotkah. Pohvalno.

Cinnamon and Thyme pravi ...

Lepo, Urška! Me veseli, da ste skupaj <3!

mojchka pravi ...

Č.U.D.O.V.I.T.O!!!

Urska G. pravi ...

Hvala vsem za tako lepe komentarje.

Anonimni pravi ...

Noro lepo! VSE POHVALE!
Simona

Zulejka pravi ...

Lepo <3